MENÚ ORQUÍDEA

El Menú Orquídea és el nostre menú model per a un banquet. Esperem que us agradi i que us serveixi per començar a pensar en la vostra celebració i us convidem a visitar-nos per dissenyar-vos el vostre menú a mida.

Wedding welcome

Les nostres tapetes i bogeries
Piruletes cruixents de gouda al pesto amb encenalls de pernil
Cràcker de foie fissel amb melmelada de taronja amarga i sal volcànica
Jardinera d’escalivada amb anxoves i ceba cruixent
Canapè cruixent de bacallà amb olivada i oli de romaní
Mos de salmó marinat amb melmelada de tomàquet i ceba cruixent
****
Croquetes casolanes
Cullera de pop a la gallega amb trinxat de col i patata i pebre vermell
Xipirons a l’andalusa amb llimes
World Cheesse
Assortit de formatges del món:
Cinc varietats: gouda al pesto, emmental, parmesà, manxec i formatge blau.
+ Melmelades + Fruits secs + Fruites vermelles, raïm i cirerols + Snacks
Córner 0riental
5 varietats de makis, uramakis i  niguiris
amb wasabi i salsa de soja
Mare Nostrum & Show coocking
Risotto de bolets i espàrrecs de marge amb cirerols i parmesà
o Fideuà marinera a l’estil forEvents
o Arròs negre amb sípia i all i oli
Bar
Vins blanc i negre DO Tarragona
Cava Brut Nature
Vermout blanc I negre
Tirador de cervesa Moritz
Refrescos

Menú

Entrants Freds
Niu cruixent amb llagostins marinats, bouquet d’enciams, fruita de temporada, cirerols i vinagreta de favetes
Sopa freda de meló amb menta fresca & encenalls de pernil
Carpaccio de pinya i fantasia d’amanida amb tres pernils
Gaspatxo de maduixots i síndria amb núvol cruixent
Entrants Calents
Coulant de foie, formatge i ànec, crema suau de formatges & bouquet d’escarola frisé
Canelons de bolets amb tòfona i galeta de gouda al pesto
Canelons de peix amb beixamel marinera
Amanida tèbia de llamàntol amb oli de pinyons i els seus contrastos.  (supl. 7,80 €)
Principals Carn
Melós de vedella confitada i rostida a l’aroma de canyella amb tian de patata amb bolets
Cuixa de xai cuinada a baixa temperatura amb parmentier d’hummus i broqueta de verdures amb oli d’herbes
Farcell de confit d’ànec amb poma i pera confitades i salsa de fruits vermells
Principals  Peix
Romesquet de lluç, musclos, cloïsses i llagostins
Bacallà amb all i oli de mel, parmentier de carabassa i patates amb romaní
Tataki de tonyina amb wasaby&soja i farcell d’espàrrecs de marge amb bacó (supl. 3€)
Postres
Pastís de noces forEvents personalitzat.
Celler
Vins El Terrat (blanc) i Nit de Lluna (negre) del Celler Mas Vicenç de la DO Tarragona
Cava Vives Ambrós Brut Nature
Aigües minerals
Cafè
Menú Infantil
Aperitiu
Canelons casolans gratinats
Escalopa de pollastre o vedella amb patates fregides
Gelat o pastís
Begudes i refrescos

Preu i condicions

Menú Orquídia
Preu : 89,75 €
Menú Infantil
Preu: 33,50 €

Entre 50/60 comensals: supl. de 250€
Entre 40/50 comensals: supl. de 400€
Entre 30/40 comensals: supl. de 600€

Condicions bàsiques
El total de comensals es confirmarà 72 hores abans de la celebració i serà el mínim a facturar.
El banquet es confirmarà mitjançant paga i senyal, la resta serà abonada seguint els termes indicats al contracte de serveis.

El pressupost inclou:
Fins a 5 reunions per cercar i escollir l’espai, decidir el menú, concretar els serveis addicionals i definir el timming de la festa.
Una prova de menú per a 2 persones, per a 4 persones si hi ha més de 100 comensals.
Mobiliari i decoració bàsica per al desenvolupament de l’acte.
Bufets decorats.
Utillatge de servei: coberteria, cristalleria i vaixella.
Seating plan i sitting bàsics
Minuta: disseny i impressió.
Disseny, preparació i realització de l’àpat.
Servei necessari pel desenvolupament del servei:
– Equip de cambrers i Maître
– Equip de cuina i Cheff
Equipament i utillatge de cuina necessaris pel servei.
Neteja i desbrossament de cuina.
 
El pressupost no inclou:
El 10% d’iva.
Cerimònia Civil
Barra Lliure
Ressopó
Seating plan i/o sitting personalitzats
Disseny i realització de racons temàtics
Monitors per als nens
Ambientació i il·luminació de l’espai del banquet i espais annexes.
Food Truck
Equipaments que puguin ser necessaris per a la realització l’acte: carpes, haima, generador, policlins.
Servei d’event planer

Altres serveis

Cerimònia civil: 450€
El servei contempla la concepció, el guió, la preparació i el seguiment de l’acte amb una posada en escena forEvents. En el cas de requerir-se posades en escena o performances extraordinàries, aquestes especificitats poden afectar el preu del servei.

Barra Lliure: 280€ +Copa: 5,50€
Es realitzarà una primera previsió pactada, que serà el mínim a facturar.
El servei inclou:
Còctels tipus Mojito, Sex on the Beach, etc… i Vodka, Rom i Whisky
Personal pel muntatge, servei especialitzat i personalitzat.
Muntatge de la barra.
Material de bar, utillatge, botànics i gels especials
Elements decoratius
Candy Bar
El servei no inclou:
El 10 % d’iva.

Ressopó: 4,75€/persona
Assortit de coques i pastes dolces i salades.
Aquest és un preu orientatiu i caldrà valorar-lo en funció del servei requerit en cada cas.

Seating plan o Sitting personalitzats
Si voleu assenyalar la disposició de les taules dels vostres comensals de manera original, sorprenent i divertida, podem idear mil maneres encantadores de fer-ho. La gran quantitat de possibilitats d’aquests elements és tan àmplia que caldrà valorar-ne el cost en funció del disseny.

Racons temàtics: 75€ (disseny i realització)
Podem personalitzar, enriquir i alegrar l’espai de l’aperitiu o banquet amb racons temàtics personalitzats, amb fotografies de família o amics, amb objectes relacionats amb les vostres aficions o gustos o proposant jocs i activitats als vostres convidats. El preu no inclou el cost dels objectes que s’hagin de comprar o produir.

Photo Call: 75€ (disseny i realització)
Muntatge i desmuntatge del racó amb material propi de forEvents. El pressupost no inclou els objectes que s’hagin de produir o adquirir específicament per al vostre projecte ni els materials fotogràfics (il·luminació, càmeres i consumibles).

Racó Chill out: 75€ (disseny i realització)
També en aquest cas us oferim una opció amb material propi de forEvents. Si voleu un chill out amb una temàtica, estètica o material determinat caldrà valorar-ne el cost.

Monitors per als nens
Per a mantenir entretinguts i supervisats els nens podem incorporar un o més monitors/es que se’n facin càrrec de manera eficient i professional. Aquest és un servei que subcontractem i el seu cost depèn del nombre d’infants i d’hores.

Ambientació de l’espai del banquet i/o dels espais annexes.
La intervenció decorativa que incloem en el preu del menú només contempla l’arranjament de les taules i els buffets. Si voleu que ambientem l’espai del banquet o alguns dels espais annexes amb alguna temàtica, estètica o materials caldrà definir el disseny i pressupostar la intervenció.

Il·luminació amb guirlandes: 3€/metre 
El servei inclou el material, muntatge i desmuntatge.

Servei de Food Truk: 350€/sense producte 
Disposem d’una simpàtica, bonica i funcional Food Truck per donar servei al còctel de benvinguda, la barra lliure, el ressopó o per oferir qualsevol producte fred o calent, salat o dolç durant l’aperitiu. Us ve de gust incorporar-la a la vostra festa?

Equipaments que puguin ser necessaris per a la realització l’acte.
Us podem oferir solucions i serveis per a fer front a totes les necessitats de la vostra festa o del vostre espai. Disposem de carpes i haima per a crear espais coberts per a l’aperitiu, el banquet o la cuina; podem aconseguir-vos un generador que garanteixi la potència elèctrica que necessitarà el vostre event; etc. També us podem posar en contacte amb dj’s, músics, fotògrafs, animadors…, de tot per a l’èxit de la vostra festa.

Servei d’event planner
Potser de bon principi penseu que la vostra festa només necessita aplegar els convidats  amb un mínim d’equipament i el que faci falta per servir el menjar i la beguda, però a mesura que s’atansi el dia de la vostra celebració us n’adonareu de la complexitat de l’event que esteu preparant.
Us oferim el nostre servei d’event planner per a preveure, dissenyar i acompanyar la complexitat de tots els aspectes de les vostres noces, comunió, celebració o festa.

Un aspecte que pot resultar fonamental per a garantir l’èxit emocional de la celebració es fonamenta en el coneixement personal de la parella o el client, dels seus gustos, desitjos, capricis i somnis per reflectir-los a la festa. Posem a la vostra disposició el nostre temps i coneixement per acompanyar-vos i ajudar-vos a crear la màgia que faci personal i únic el vostre acte.

Amb el servei d’event planner us proposem ocupar-nos de tot, des de l’empatia, la professionalitat i l’experiència amb una agenda molt oberta i la màxima disponibilitat. Us assessorem, aconsellem i acompanyem en els múltiples aspectes i detalls que poden marcar la diferència: el discurs, concepte o idea que vertebri la festa, el disseny i gestió del timming de la totalitat de l’event, la contractació de serveis externs (fotografia, vídeo, floristeria, animació, transport, allotjament…), la comunicació de la festa als familiars i amics, la distribució dels convidats, l’atenció als convidats amb necessitats i peculiaritats específiques, la previsió i disseny dels moments especials, dels detalls decoratius o protocolaris…, fins a l’elecció del vestit, la perruqueria o el maquillatge.

Contacta amb nosaltres

Vols més informació?

Si us poseu en contacte amb nosaltres, podem començar a parlar de tot allò que heu estat pensant, el què heu imaginat, el què us agradaria, el què voldríeu i, naturalment, sense cap compromís.