MENÚ ROSELLA

El Menú Rosella és un banquet amb tots els aperitius i plats servits a taula. Un ampli assortit de tapes, fideuà, entrant, principal i postre en un format de menú degustació.

Aperitiu

Les nostres tapetes i bogeries
Daus de síndria amb mozzarella de búfala i alfàbrega
Jardinera d’escalivada amb anxoves i ceba cruixent
Mos de salmó marinat amb melmelada de tomàquet i ceba cruixent
Broqueta de mozzarella al pesto amb tomàquet deshidratat
***
Twister de llagostí cruixent amb romesquet suau
Samoses de vedella al curry
Mini Burguers de Vedella
Croquetes casolanes
 ***
Show cooking
Fideuà a l’estil forEvents amb allioli artesà

Menú

Entrant
Canalons de bolets amb beixamel de tòfona i galeta de gouda al pesto
o
Timbal de trinxat de col i patata amb botifarra negra i xipirons amb escuma de tinta de calamar

Principal
Braó de xai confitat i rostit amb parmentier d’hummus i pastis de patata i bolets
o
Romesquet de lluç amb cloïsses, musclos i llagostins  

Postre
Pastís de Comunió

Menú infantil
Aperitiu
***
Macarrons a la Bolonyesa o Canalons casolans gratinats
***
Escalopa de pollastre  amb patates fregides
***
Gelats variats o pastis de comunió
***
Begudes i refrescs

Celler
Vi blanc D.O. Monsant
Vi negre D.O. Montsant
Cava Brut Nature
Cafè
 

Preus i condicions

Menú Rosella
Preu : 68,65 €
Menú Infantil
Preu: 30,80 €
Preu per menys de 30 comensals
De 30 a 40 comensals: Descompte de 250€
De 40 a 50 comensals: Descompte de 400€
De 50 a 60 comensals: Descompte de 600€
Més de 60 comensals:  Descompte de 700€

Condicions bàsiques
El total de comensals es confirmarà 72 hores abans de la celebració del grup i serà el mínim a facturar.
El banquet es confirmarà mitjançant paga i senyal, la resta serà abonada seguint els termes indicats al contracte de serveis.

El pressupost inclou:

  • 2 proves de menú gratuïtes per a comunions amb més 60 comensals.
  • La prova de menú per a comunions inferiors a 60 comensals: 35,00 €/persona.
  • 3 reunions per cercar l’espai, decidir el menú, concretar els serveis addicionals i definir el timming de la festa. Disseny, preparació i realització de l’àpat.
  • Mobiliari i decoració bàsica per al desenvolupament de l’acte.
  • Decoració floral de les taules.
  • Seating plan i sitting bàsics.
  • Utillatge de servei, mantelleria, coberteria, cristalleria i vaixella
  • Servei necessari pel desenvolupament del servei:
    • Equip de cambrers i Maître
    • Equip de cuina i Cheff
  • Equipament i utillatge de cuina necessaris pel servei.
  • Neteja i desbrossament de cuina

El pressupost no inclou:

  • El 10% d’iva.
  • Barra amb licors i combinats.
  • Taula Dolça.
  • Servei de crispetes ni Servei de cotó de sucre.
  • Monitors per als nens.
  • Ambientació i il·luminació de l’espai del banquet i espais annexes.
  • Photo call.
  • Equipaments que puguin ser necessaris per a la realització l’acte: carpes, haima, generador, policlins…
  • Servei d’event planer.

Altres serveis

Barra de licors i combinats: Copa: 3,50€ / Combinat: 7€

Berenar: 6,75€/persona
Assortit de coques i pastes dolces i salades.
Aquest és un preu orientatiu i caldrà valorar-lo en funció del servei requerit en cada cas.

Taula Dolça a partir de 80€
Amb servei de crispetes: 100€
Amb servei de cotó de sucre: 100€

Racons temàtics: 75€ (disseny i realització)
Podem personalitzar, enriquir i alegrar l’espai de l’aperitiu amb racons temàtics personalitzats, amb fotografies de família o amics, amb objectes relacionats amb les vostres aficions o gustos o proposant jocs i activitats als vostres convidats. El preu no inclou el cost dels objectes que s’hagin de comprar o produir.  

Photo Call: 75€ (disseny i realització)
Muntatge i desmuntatge del racó amb material propi de forEvents. El pressupost no inclou els objectes que s’hagin de produir o adquirir específicament per al vostre projecte ni els materials fotogràfics (il·luminació, càmeres i consumibles).

Monitors per als nens, Animació, Disco mòbil, Inflables…
Per a mantenir entretinguts i atesos els nens podem incorporar un o més monitors/es que se’n facin càrrec de manera eficient i professional. També podeu necessitar espectacles d’animació: música, màgics, pallassos… Una disco mòbil infantil o una zona de jocs amb inflables. Podem oferir-vos qualsevol d’aquests serveis que subcontractarem i caldrà avaluar-ne en cada cas  els costos.

Ambientació de l’espai del banquet i/o dels espais annexes.
La intervenció decorativa que incloem en el preu del menú només contempla l’arranjament ornamental de les taules i els buffets i la zona immediatament propera a l’aperitiu. Si voleu que ambientem l’espai del banquet o alguns dels espais annexes amb alguna temàtica, estètica o materials caldrà definir el disseny i pressupostar la intervenció.

Il·luminació amb guirlandes: 3€/metre 
El servei inclou el material, muntatge i desmuntatge.

Equipaments que puguin ser necessaris per a la realització l’acte.
Us podem oferir solucions i serveis per a fer front a totes les necessitats de la vostra festa o del vostre espai. Disposem de carpes i haima per a crear espais coberts per a l’aperitiu o la cuina; podem aconseguir-vos un generador que garanteixi la potència elèctrica que necessitarà el vostre event; etc. També us podem posar en contacte amb dj’s, músics, fotògrafs, animadors…, de tot per a l’èxit de la vostra festa.

Servei d’event planner
Potser de bon principi penseu que la vostra celebració només necessita aplegar els convidats  amb un mínim d’equipament i el que faci falta per servir el menjar i la beguda, però a mesura que s’atansi el dia de la vostra celebració és possible que us aclapari la complexitat de l’event que esteu preparant.
Amb el servei d’event planner us proposem ocupar-nos de tot, des de la professionalitat i l’experiència, amb una agenda molt oberta i la màxima disponibilitat. Us assessorem i acompanyem en els múltiples aspectes i detalls que poden marcar la diferència: el discurs, concepte o idea que vertebri la festa; el disseny i gestió del timming de la totalitat de l’event; la contractació de serveis externs (fotografia, vídeo, floristeria, animació, transport, allotjament…); la comunicació de la festa als convidats; la distribució a la sala; l’atenció als convidats amb necessitats i peculiaritats específiques; la previsió i disseny dels moments especials, dels detalls decoratius o protocolaris…