MENÚ BEGÒNIA

Un banquet en format d’aperitiu a peu dret amb un gran assortit de tapes i mossecs, clàssics i moderns, en buffets i passats…, amb show cooking i buffet dolç.

Tapetes i bogeries

Còcktail de Benvinguda & Snacks
***
Jardinera d’escalivada amb anxoves i ceba cruixent
Broquetes de mozzarella al pesto amb tomàquet deshidratat
Dau de salmó marinat amb cítrics i germinats
***
Cup d’amanida de fesolets amb microverdures i romequet suau
Cup d’amanida de pernil d’ànec, favetes, cirerols i vinagreta de fruits secs
***
Broquetes de pollastre marinades amb mel i soja
Twesters de llagostins amb romesquet suau
Croquetes artesanes

Córners

Corner Català
Embotits del país: fuet, botifarra blanca i pernil serrà
Formatges: Gouda al pesto, emmental i formatge blau
Truita de patates
Pa de coca amb tomàquet

Córner International
Mini burguers de vedella
Mini burguers de formatge de cabra
Vienes de presa ibèrica amb edam
Mini pizzes variades: diavolo, procciuto i carbonara

Córner Mare Nostrum
Rissotto de bolets, espàrrecs de marge i cicerols
o Fideuà a l’estil ForEvents amb allioli
o Arròs negre amb musclos i cloïsses 

Buffet dolç
Pastís de comunió
Mini coulants de xocolata amb toppin de maduixa
Muffins artesans de gerds i xocolata
Mini cornetos
Assortit de fruita fresca

Buffet Infantil
Aperitiu de patates, olives, fuet i formatge
Pizzes artesanes
Mini burguer de vedella
Mini hot dog
***
Nuggets de pollastre artesans & Patates fregides
****
Gelats o pastís

Bar
Aigües minerals ,Refrescs variats
Cervesa Moritz
Vi Blanc i Negre Adernats DO Tarragona
Adernats Brut Nature DO Cava
Servei de cafè

Preus i condicions

Menú Begònia
Preu : 58,85 €
Menú Infantil
Preu: 30,80 €

Preu per menys de 30 comensals
De 30 a 40 comensals: Descompte de 250€
De 40 a 50 comensals: Descompte de 400€
De 50 a 60 comensals: Descompte de 600€
Més de 60 comensals:  Descompte de 700€

Condicions bàsiques
El total de comensals es confirmarà 72 hores abans de la celebració del grup i serà el mínim a facturar.
El banquet es confirmarà mitjançant paga i senyal, la resta serà abonada seguint els termes indicats al contracte de serveis.

El pressupost inclou:

  • La prova de menú per a comunions inferiors a 60 comensals: 35,00 €/persona.
  • proves de menú gratuïtes per a comunions amb més 60 comensals.
  • 3 reunions per cercar i escollir l’espai, decidir el menú, concretar els serveis addicionals i definir el timming de la festa. Disseny, preparació i realització de l’àpat.
  • Mobiliari i decoració bàsica per al desenvolupament de l’acte.
  • Decoració floral de les taules i zona aperitiu
  • Pissarra minuta: amb els noms de les tapes i bufets.
  • Bufets decorats
  • Utillatge de servei, mantelleria, coberteria, cristalleria i vaixella
  • Servei necessari pel desenvolupament del servei:
    • Equip de cambrers i Maître
    • Equip de cuina i Cheff
  • Equipament i utillatge de cuina necessaris pel servei.
  • Neteja i desbrossament de cuina.

El pressupost no inclou:

  • El 10% d’iva.
  • Berenar.
  • Barra amb licors i combinats.
  • Taula Dolça.
  • Servei de crispetes.
  • Servei de cotó de sucre.
  • Monitors per als nens.
  • Ambientació i il·luminació de l’espai del banquet i espais annexes.
  • Photo call.
  • Equipaments que puguin ser necessaris per a la realització l’acte: carpes, haima, generador, policlins…
  • Servei d’event planer.

Altres serveis

Barra de licors i combinats: Copa: 3,50€ / Combinat: 7€

Berenar: 6,75€/persona
Assortit de coques i pastes dolces i salades.
Aquest és un preu orientatiu i caldrà valorar-lo en funció del servei requerit en cada cas.

Taula Dolça a partir de 80€
Amb servei de crispetes: 100€
Amb servei de cotó de sucre: 100€ 

Racons temàtics: 75€ (disseny i realització)
Podem personalitzar, enriquir i alegrar l’espai de l’aperitiu amb racons temàtics personalitzats, amb fotografies de família o amics, amb objectes relacionats amb les vostres aficions o gustos o proposant jocs i activitats als vostres convidats. El preu no inclou el cost dels objectes que s’hagin de comprar o produir.

Photo Call: 75€ (disseny i realització)
Muntatge i desmuntatge del racó amb material propi de forEvents. El pressupost no inclou els objectes que s’hagin de produir o adquirir específicament per al vostre projecte ni els materials fotogràfics (il·luminació, càmeres i consumibles).

Monitors per als nens, Animació, Disco mòbil, Inflables…
Per a mantenir entretinguts i atesos els nens podem incorporar un o més monitors/es que se’n facin càrrec de manera eficient i professional. També podeu necessitar espectacles d’animació: música, màgics, pallassos… Una disco mòbil infantil o una zona de jocs amb inflables. Podem oferir-vos qualsevol d’aquests serveis que subcontractarem i caldrà avaluar-ne en cada cas  els costos.

Ambientació de l’espai del banquet i/o dels espais annexes.
La intervenció decorativa que incloem en el preu del menú només contempla l’arranjament ornamental de les taules i els buffets i la zona immediatament propera a l’aperitiu. Si voleu que ambientem l’espai del banquet o alguns dels espais annexes amb alguna temàtica, estètica o materials caldrà definir el disseny i pressupostar la intervenció.

Il·luminació amb guirlandes: 3€/metre 
El servei inclou el material, muntatge i desmuntatge.

Equipaments que puguin ser necessaris per a la realització l’acte.
Us podem oferir solucions i serveis per a fer front a totes les necessitats de la vostra festa o del vostre espai. Disposem de carpes i haima per a crear espais coberts per a l’aperitiu o la cuina; podem aconseguir-vos un generador que garanteixi la potència elèctrica que necessitarà el vostre event; etc. També us podem posar en contacte amb dj’s, músics, fotògrafs, animadors…, de tot per a l’èxit de la vostra festa.

Servei d’event planner
Potser de bon principi penseu que la vostra celebració només necessita aplegar els convidats  amb un mínim d’equipament i el que faci falta per servir el menjar i la beguda, però a mesura que s’atansi el dia de la vostra celebració és possible que us aclapari la complexitat de l’event que esteu preparant.

Amb el servei d’event planner us proposem ocupar-nos de tot, des de la professionalitat i l’experiència, amb una agenda molt oberta i la màxima disponibilitat. Us assessorem i acompanyem en els múltiples aspectes i detalls que poden marcar la diferència: el discurs, concepte o idea que vertebri la festa; el disseny i gestió del timming de la totalitat de l’event; la contractació de serveis externs (fotografia, vídeo, floristeria, animació, transport, allotjament…); la comunicació de la festa als convidats; la distribució a la sala; l’atenció als convidats amb necessitats i peculiaritats específiques; la previsió i disseny dels moments especials, dels detalls decoratius o protocolaris…

Contacteu amb ForEvents

Voleu que dissenyem el vostre banquet?

Tenim la proposta perfecta per a la vostra celebració.