FOREVENTS GO & FOREVENTS GO CHIC

ForEvents Go és un producte pensat per dur-vos els aperitius de ForEvents a casa però sense servei. Us portem un assortit de les nostres bogeries, un pessic dels córners i, si voleu, també una Fideuà a l’estil ForEvents. I us ho deixem tot parat a taula amb suports i coberts de rebuig. Còmode, fàcil, ràpid i, com sempre, deliciós.
Us podem presentar també una variable si voleu la nostra gastronomia sense servei però amb la nostra presentació de gala. El ForEvents Go Chic manté la proposta gastronòmica però la presenta amb vaixella, cristalleria, mantelleria i elements decoratius. Us deixem l’aperitiu parat en una taula guarnida i venim l’endemà a recollir plats, copes, taules, mantelleria… Què us sembla?

FOREVENTS GO

Sense servei

Les nostres tapetes i bogeries
Assortit d’snacks.
Assortit de canapès artesans.
Broquetes de pollastre Yakitori marinades amb mel i soja.
Broqueta de mozzarella amb pesto i tomàquet deshidratat.
Pack Català
Embotits del país: fuet, botifarra blanca i pernil serrà.
Formatges: Gouda al pesto, emmental i manxego.
Truita de patates.
Pa de coca amb tomàquet.
Mini Sandwich Pack
Burguer de vedella.
Hot Dogs.
Viena de Presa ibèrica amb Edam.
Sandvitx de Rulo de cabra amb melmelada de tomàquet.
Mediterranean Pack
Mini Pizzes variades.
Cup d’amanida de pasta amb fruits de mar i salsa rosa.
Focaccies clàssiques de tomàquet i parmesà.
Pack Mare Nostrum (Supl. 3,5€)
Fideuà negra amb sípia, musclos, cloïsses i all i oli artesà.
Pack dolç
Mini coulant de xocolata.
Profiteroles variades de nata, trufa i crema.
Bols de fruita fresca.
Bar
Aigües minerals.
Refrescs variats de litre.

Preu i condicions

ForEvents Go
Preu: 19,50€
ForEvents Go + Pack Mare Nostrum (Fideuà)
Preu: 22,00€ 

Condicions bàsiques
Per a un mínim de 10 comensals
El total de comensals es confirmarà 72 hores abans de la celebració del grup i serà el mínim a facturar.
El banquet es confirmarà mitjançant paga i senyal, la resta serà abonada seguint els termes indicats al contracte de serveis.

El pressupost inclou:
Utillatge de servei, coberteria i gots de rebuig
Els mantells, tovallons i plats seran de rebuig
Disseny, preparació i realització de l’àpat
Trasllat

El pressupost no inclou:
10 % d’iva.
Servei durant l’àpat
Ambientació i il·luminació de l’espai del banquet i espais annexes.
Equipaments que puguin ser necessaris per a la realització l’acte: carpes, haima, generador, policlins…
Servei d’event planer.

**************************

ForEvents Go Chic
Preu: 22,o0€
ForEvents Go Chic + Pack Mare Nostrum (Fideuà)
Preu: 24,50€ 

Condicions bàsiques
Per a un mínim de 10 comensals.
El total de comensals es confirmarà 72 hores abans de la celebració del grup i serà el mínim a facturar.
El banquet es confirmarà mitjançant paga i senyal, la resta serà abonada seguint els termes indicats al contracte de serveis.

El pressupost inclou:
Utillatge de servei, coberteria, cristalleria i vaixella
Disseny, preparació i realització de l’àpat
Trasllat i recollida

El pressupost no inclou:
10 % d’iva.
Servei durant l’àpat
Ambientació i il·luminació de l’espai del banquet i espais annexes.
Equipaments que puguin ser necessaris per a la realització l’acte: carpes, haima, generador, policlins…
Servei d’event planer.

Altres serveis

Servei de Food Truk: 350€/sense producte
Disposem d’una simpàtica, bonica i funcional Food Truck per donar servei al còctel de benvinguda, la barra lliure, el ressopó o per oferir qualsevol producte fred o calent, salat o dolç durant l’aperitiu. Us ve de gust incorporar-la a la vostra festa?

Racons temàtics: 75€ (disseny i realització)
Podem personalitzar, enriquir i alegrar l’espai de l’aperitiu amb racons temàtics personalitzats, amb fotografies de família o amics, amb objectes relacionats amb les vostres aficions o gustos o proposant jocs i activitats als vostres convidats. El preu no inclou el cost dels objectes que s’hagin de comprar o produir.

Monitors per als nens
Per a mantenir entretinguts i atesos els nens podem incorporar un o més monitors/es que se’n facin càrrec de manera eficient i professional. Aquest és un servei que subcontractem i el seu cost depèn del nombre d’infants i d’hores.

Ambientació de l’espai del banquet i/o dels espais annexes.
La intervenció decorativa que incloem en el preu del menú només contempla l’arranjament de les taules i els buffets. Si voleu que ambientem l’espai del banquet o alguns dels espais annexes amb alguna temàtica, estètica o materials caldrà definir el disseny i pressupostar la intervenció.

Il·luminació amb guirlandes: 3€/metre 
El servei inclou el material, muntatge i desmuntatge.

Equipaments que puguin ser necessaris per a la realització l’acte.
Us podem oferir solucions i serveis per a fer front a totes les necessitats de la vostra festa o del vostre espai. Disposem de carpes i haima per a crear espais coberts per a l’aperitiu o la cuina; podem aconseguir-vos un generador que garanteixi la potència elèctrica que necessitarà el vostre event; etc. També us podem posar en contacte amb dj’s, músics, fotògrafs, animadors…, de tot per a l’èxit de la vostra festa.

Servei d’event planner
Potser de bon principi penseu que la vostra celebració només necessita aplegar els convidats  amb un mínim d’equipament i el que faci falta per servir el menjar i la beguda, però a mesura que s’atansi el dia de la vostra celebració us n’adonareu de la complexitat de l’event que esteu preparant.

Us oferim el nostre servei d’event planner per a preveure, dissenyar i acompanyar la complexitat de tots els aspectes de la vostra celebració o festa.

Un aspecte que pot resultar molt important per a garantir l’èxit emocional de la celebració es fonamenta en el coneixement del client, dels seus gustos i desitjos per reflectir-los a la festa. Posem a la vostra disposició el nostre temps i coneixement per acompanyar-vos i ajudar-vos a fer personal i únic el vostre acte.

Amb el servei d’event planner us proposem ocupar-nos de tot, des de la professionalitat i l’experiència amb una agenda molt oberta i la màxima disponibilitat. Us assessorem i acompanyem en els múltiples aspectes i detalls que poden marcar la diferència: el discurs, concepte o idea que vertebri la festa, el disseny i gestió del timming de la totalitat de l’event, la contractació de serveis externs (fotografia, vídeo, floristeria, animació, transport, allotjament…), la comunicació de la festa als convidats, la distribució a la sala, l’atenció als convidats amb necessitats i peculiaritats específiques, la previsió i disseny dels moments especials, dels detalls decoratius o protocolaris…

Només has de trucar-nos

Et portem forEvents a casa?

Si voleu fer una festa a casa i no voleu cuinar, us durem forEvents a casa, tot entaulat i amb material de rebuig o vaixella i cristalleria. Només hi haureu de posar la gana i ganes de divertir-vos.