FOREVENTS EXPRESS

La demanda ens ha empès a concebre un menú econòmic per a dinars o sopars populars amb més de 100 comensals.
Per a actes socials, veïnals, etc., hem dissenyat una proposta que garanteixi la qualitat del producte i del servei i que pugui avenir-se a les limitacions pressupostàries d’aquests events populars tot i mantenint el segell forEvents. Cada any us podem proposar alguna novetat per si voleu repetir el vostre àpat amb nosaltres.
ForEvents Express és un servei realitzat amb material de rebuig, en el que les taules i cadires les posa el client i forEvents aporta les menges i el servei.

FOREVENTS EXPRESS

Menú

Entrants (El mateix per a tots els assistents)
Cup d’ amanida amb cruixent de pollastre, anxoves, crostonets, olives i salsa Cèsar.
o
Cup d’amanida de pasta amb fruits de mar, salsa rosa i cirerols.
o
Fideuà a l’estil ForEvents amb allioli

Principals per escollir
Escalopins de llom al cava amb pastis de patata i emmental.
o
Bacallà amb glacejat d’alls tendres i brasejat de verdures.
o
Rodó de pollastre a la catalana i patates amb romaní
o
Melós de vedella confitada amb pastís de patata i bolets (suplement 4€)

Postres
Pastís Selva Negra, Gelat o Pastís de llimona.

Celler
Aigua
Vi blanc i negre Marmellans D.O. Montsant
Servei de cafè

Menú infantil
Plat combinat de macarrons + escalopa de pollastre + patates xips
Postre i beguda

Preus i condicions

ForEvents Express
Preu: 18,50 €
Menú Infantil
Preu: 9,00 €

Taules, cadires; estovalles i tovallons de roba; gots de vidre; vaixelles de ceràmica; coberts metàl·lics / supl. 7€/Comensal
Entre 60/100 comensals: supl. de 1,5€/comensal
Entre 30/60 comensals: supl. de 3€/comensal

Condicions bàsiques
Per a un mínim de 100 comensals.
El total de comensals es confirmarà 72 hores abans de la celebració del grup i serà el mínim a facturar.
72 hores abans de l’àpat han de concretar-se el nombre de plats principals de carn i peix.
El banquet es confirmarà mitjançant paga i senyal, la resta serà abonada seguint els termes indicats al contracte de serveis.

El pressupost inclou:

  • Utillatge de rebuig.
  • Servei necessari pel desenvolupament del servei:
    • Equip de cambrers i Maître.
    • Equip de cuina i Cheff.
  • Equipament i utillatge de cuina necessaris pel servei.
  • Neteja i desbrossament de l’espai de cuina.

El pressupost no inclou:

  • 10 % d’iva.
  • Taules i cadires.
  • Ambientació i il·luminació de l’espai del banquet i espais annexes.
  • Equipaments que puguin ser necessaris per a la realització l’acte: carpes, haima, generador, policlins…
  • Servei d’event planer.

Altres serveis

Servei de Food Truk: 350€/sense producte 
Disposem d’una simpàtica, bonica i funcional Food Truck per donar servei al còctel de benvinguda, la barra lliure, el ressopó o per oferir qualsevol producte fred o calent, salat o dolç durant l’aperitiu. Us ve de gust incorporar-la a la vostra festa?

Racons temàtics: 75€ (disseny i realització)
Podem personalitzar, enriquir i alegrar l’espai de l’aperitiu amb racons temàtics personalitzats, amb fotografies de família o amics, amb objectes relacionats amb les vostres aficions o gustos o proposant jocs i activitats als vostres convidats. El preu no inclou el cost dels objectes que s’hagin de comprar o produir.

Monitors per als nens
Per a mantenir entretinguts i atesos els nens podem incorporar un o més monitors/es que se’n facin càrrec de manera eficient i professional. Aquest és un servei que subcontractem i el seu cost depèn del nombre d’infants i d’hores.

Ambientació de l’espai del banquet i/o dels espais annexes.
La intervenció decorativa que incloem en el preu del menú només contempla l’arranjament de les taules i els buffets. Si voleu que ambientem l’espai del banquet o alguns dels espais annexes amb alguna temàtica, estètica o materials caldrà definir el disseny i pressupostar la intervenció.

Il·luminació amb guirlandes: 3€/metre 
El servei inclou el material, muntatge i desmuntatge.

Equipaments que puguin ser necessaris per a la realització l’acte.
Us podem oferir solucions i serveis per a fer front a totes les necessitats de la vostra festa o del vostre espai. Disposem de carpes i haima per a crear espais coberts per a l’aperitiu o la cuina; podem aconseguir-vos un generador que garanteixi la potència elèctrica que necessitarà el vostre event; etc. També us podem posar en contacte amb dj’s, músics, fotògrafs, animadors…, de tot per a l’èxit de la vostra festa.

Servei d’event planner
Potser de bon principi penseu que la vostra celebració només necessita aplegar els convidats  amb un mínim d’equipament i el que faci falta per servir el menjar i la beguda, però a mesura que s’atansi el dia de la vostra celebració us n’adonareu de la complexitat de l’event que esteu preparant.

Us oferim el nostre servei d’event planner per a preveure, dissenyar i acompanyar la complexitat de tots els aspectes de la vostra celebració o festa.

Un aspecte que pot resultar molt important per a garantir l’èxit emocional de la celebració es fonamenta en el coneixement del client, dels seus gustos i desitjos per reflectir-los a la festa. Posem a la vostra disposició el nostre temps i coneixement per acompanyar-vos i ajudar-vos a fer personal i únic el vostre acte.

Amb el servei d’event planner us proposem ocupar-nos de tot, des de la professionalitat i l’experiència amb una agenda molt oberta i la màxima disponibilitat. Us assessorem i acompanyem en els múltiples aspectes i detalls que poden marcar la diferència: el discurs, concepte o idea que vertebri la festa, el disseny i gestió del timming de la totalitat de l’event, la contractació de serveis externs (fotografia, vídeo, floristeria, animació, transport, allotjament…), la comunicació de la festa als convidats, la distribució a la sala, l’atenció als convidats amb necessitats i peculiaritats específiques, la previsió i disseny dels moments especials, dels detalls decoratius o protocolaris…

Contactar

+ Info

Si sou més de 100 comensals en el vostre dinar o sopar popular potser us interessarà el nostre ForEvents Express. Veniu-nos a veure i en parlem.