COCKTAIL BUSINESS

Hem concebut el Cocktail Business per satisfer les necessitats de l’empresa el dia en que es decideix a celebrar, commemorar o festejar  i vol mudar-se i vestir-se de gala. Es tracta d’un  aperitiu complert a peu dret que permet transformar qualsevol espai de l’empresa per acollir-hi comensals en un ambient distès, relaxat i familiar.

APERITIU

Les nostres tapetes i bogeries
Daus de síndria amb mozzarella de buffala i alfàbrega.
Canapé cruixent de bacallà marinat amb olivada i romaní.
Saquet de sandvitx de fruites del mar.
***

Pissarra d’assortit d’embotits.
Cup d’amanida de pollastre cruixent amb salsa César.
Fresch de meló amb pols de pernil ibèric.
***

Mini Pites picantones.
Cigarretes cruixents de verdures amb mel de romaní.
Assortit de mini-hamburgueses artesanes.
Twister de llagostí cruixent amb romesquet suau.
Croquetes casolanes.

Bufets i Córners

Cocktail corporatiu de Benvinguda & centre d’assortit d’snacks
***

World Cheesse
Assortit de formatges del món:
Cinc varietats: gouda al pesto, emmental, parmesà, manxec i formatge blau.
+ Melmelades + Fruits secs + Fruites vermelles, raïm i cirerols + Snacks.

Corner BBQ 
Broqueta de llonganissa amb xampinyons i cirerols.
Broqueta de secret ibèric amb poma.
Broquetes de pollastre yakitori.

Mare Nostrum & Show coocking
Risotto de bolets i espàrrecs de marge amb cirerols i parmesà.
o Fideuà marinera a l’estil forEvents.
o Arròs negre amb sípia i all i oli.

Sweet Corner
Bol de fruita fresch amb menta.
Assortit de profiteroles de nata, trufa i crema.
Mini coulant de xocolata & Toppin de maduixa.
Escuma de crema catalana amb pols de carquinyolis.
Mini cornetos variats.

Bar
Vins blanc i negre DO Tarragona.
Cava Brut Nature.
Vermout blanc i negre.
Tirador de cervessa Moritz.
Refrescos.
Cafè.

Menú Infantil
Aperitiu.
Canelons casolans gratinats.
Escalopa de pollastre o vedella amb patates fregides.
Gelat o pastís.
Begudes i refrescos.

preu i condicions

Cocktail Business
Preu: 51,65 €
Menú Infantil
Preu: 33,50 €
 
Entre 50/60 comensals: supl. de 250€
Entre 40/50 comensals: supl. de 400€
Entre 30/40 comensals: supl. de 600€

Condicions bàsiques
El total de comensals es confirmarà 72 hores abans de la celebració del grup i serà el mínim a facturar.
El banquet es confirmarà mitjançant paga i senyal, la resta serà abonada seguint els termes indicats al contracte de serveis.

El pressupost inclou:
2 reunions per cercar i escollir l’espai, decidir el menú, concretar els serveis addicionals i definir el timming.
Mobiliari i decoració bàsica per al desenvolupament de l’acte.
Pissarra minuta: amb els noms de les tapes i bufets.
Bufets decorats
Utillatge de servei: coberteria, cristalleria i vaixella.
Disseny, preparació i realització de l’àpat.
Servei necessari pel desenvolupament del servei:
– Equip de cambrers i Maître.
– Equip de cuina i Cheff.
Equipament i utillatge de cuina necessaris pel servei.
Neteja i desbrossament de cuina.

El pressupost no inclou:
El 10% d’iva.
Barra Lliure.
Ressopó
Monitors per als nens.
Ambientació i il·luminació de l’espai del banquet i espais annexes.
Food Truck.
Equipaments que puguin ser necessaris per a la realització l’acte: carpes, haima, generador, policlins…
Servei d’event planer.

ALTRES SERVEIS

Barra Lliure: 280€ + Copa: 5,50€
Es realitzarà una primera previsió pactada, que serà el mínim a facturar.
El servei inclou:
Còctels tipus Mojito, Sex on the Beach, etc… i Vodka, Rom i Whisky
Personal pel muntatge, servei especialitzat i personalitzat.
Muntatge de la barra.
Material de bar, utillatge, botànics i gels especials
Elements decoratius
Candy Bar
El servei no inclou:
El 10 % d’iva.

Ressopó: 4,75€/persona
Assortit de coques i pastes dolces i salades.
Aquest és un preu orientatiu i caldrà valorar-lo en funció del servei requerit en cada cas.

Racons temàtics: 75€ (disseny i realització)
Podem personalitzar l’espai del banquet amb racons temàtics o proposant-hi jocs i activitats als vostres convidats. El preu no inclou el cost dels objectes que s’hagin de comprar o produir per a cada racó.

Photo Call: 75€ (disseny i realització)
Muntatge i desmuntatge del racó amb material propi de forEvents. El pressupost no inclou els objectes que s’hagin de produir o adquirir específicament per al vostre projecte ni els materials fotogràfics (il·luminació, càmeres i consumibles).

Racó Chill out: 75€ (disseny i realització)
També en aquest cas us oferim una opció amb material propi de forEvents. Si voleu un chill out amb una temàtica, estètica o material específics caldrà valorar-ne el cost.

Monitors per als nens
Si assisteixen nens i nenes al vostre event, per a mantenir-los entretinguts i cuidats podem incorporar un o més monitors/es que se’n facin càrrec de manera eficient i professional. Aquest és un servei que subcontractem i el seu cost depèn del nombre d’infants i d’hores.

Ambientació de l’espai del banquet i/o dels espais annexes.
La intervenció decorativa que incloem en el preu del menú només contempla l’arranjament de les taules. Si voleu que ambientem l’espai del banquet o alguns dels espais annexes amb alguna temàtica o estètica caldrà definir el disseny i pressupostar la intervenció.

Il·luminació amb guirlandes: 3€/metre 
El servei inclou el material, muntatge i desmuntatge.

Servei de Food Truk: 350€/sense producte 
Disposem d’una simpàtica, bonica i funcional Food Truck per donar servei al còctel corporatiu, l’aperitiu, la barra lliure o el ressopó. Us ve de gust incorporar-la a la vostra festa.

Equipaments que puguin ser necessaris per a la realització l’acte.
Us podem oferir solucions i serveis per a fer front a totes les necessitats de la vostra celebració o del vostre espai. Disposem de carpes i haima per a crear espais coberts per a l’aperitiu, el banquet o la cuina; podem aconseguir-vos un generador que garanteixi la potència elèctrica que necessitarà el vostre event; etc. També us podem posar en contacte amb dj’s, músics, fotògrafs, animadors…, de tot per a l’èxit del vostre event.

Servei d’event planner 
Potser de bon principi penseu que la vostra celebració només necessita aplegar els convidats  amb un mínim d’equipament i el que faci falta per servir el menjar i la beguda, però a mesura que s’apropi el dia de la vostra celebració us n’adonareu de la complexitat de l’event que esteu preparant.

Us oferim el nostre servei d’event planner per a preveure, dissenyar i acompanyar la complexitat de tots els aspectes de la vostra celebració o festa.

Un aspecte que pot resultar molt important per a garantir l’èxit emocional de la celebració es fonamenta en el coneixement del client, dels seus gustos i desitjos per reflectir-los a la festa. Posem a la vostra disposició el nostre temps i coneixement per acompanyar-vos i ajudar-vos a fer personal i únic el vostre acte.

Amb el servei d’event planner us proposem ocupar-nos de tot, des de la professionalitat i l’experiència amb una agenda molt oberta i la màxima disponibilitat. Us assessorem i acompanyem en els múltiples aspectes i detalls que poden marcar la diferència: el discurs, concepte o idea que vertebri la festa, el disseny i gestió del timming de la totalitat de l’event, la contractació de serveis externs (fotografia, vídeo, floristeria, animació, transport, allotjament…), la comunicació de la festa als convidats, la distribució a la sala, l’atenció als convidats amb necessitats i peculiaritats específiques, la previsió i disseny dels moments especials, dels detalls decoratius o protocolaris…

Segur que tenim la solució

Us convé un format de cocktail per celebrar quelcom?

Amb el nostre Cocktail Business podreu transformar un espai de la vostra empresa i convidar-hi els vostres treballadors, directius, clients, proveïdors, partners.... en un acte informal i distès però elegant. Cuidant sempre la vostra imatge corporativa.