BANQUET BUSINESS

En ocasions excepcionals, l’empresa pot voler organitzar un banquet a taula al seu propi espai. Per fer possible aquest desig us proposem el nostre Banquet Business, amb el que us podem dur la nostra cuina a les vostres instal·lacions i acondicionar el vostre espai amb la vostra imatge corporativa. Un producte exclusiu i fet a mida.

APERITIU

Cocktail de Benvinguda & Snacks
Les nostres tapetes i bogeries
Daus de síndria amb mozzarella de búfala i alfàbrega.
Jardinera d’ escalivada amb anxoves i ceba cruixent.
Mos de salmó marinat amb melmelada de tomàquet i ceba cruixent.
Twister de llagostí cruixent amb romesquet suau.
Mini-Burguer de vedella.
Croquetes casolanes

MENÚ I MENÚ INFANTIL

Entrant
Carpaccio de pinya i fantasia d’amanida amb tres pernils.
o
Niu cruixent amb llagostins marinats amb  bouquet d’enciams,
fruita de temporada, cirerols i vinagreta de favetes.

Principal
Farcell de confit d’ànec amb poma i pera confitades i salsa de fruits vermells.
o
Bacallà amb all i oli de mel, parmentier de carabassa i patates amb romaní.

Postre
Pastís de celebració

Celler
Aigües minerals
Vi blanc D.O. Monsant
Vi negre D.O. Montsant
Cava Brut Nature

Cafè

Menú infantil
Aperitiu
Macarrons a la Bolonyesa o Canalons casolans gratinats
Escalopa de pollastre  amb patates fregides
Gelats variats o pastís
Begudes i refrescs

Preu i condicions

Banquet Business
Preu : 46,95 €
Menú Infantil
Preu: 30,80 €

Entre 50/60 comensals: supl. de 250€
Entre 40/50 comensals: supl. de 400€
Entre 30/40 comensals: supl. de 600€

Condicions bàsiques
El total de comensals es confirmarà 72 hores abans de la celebració del grup i serà el mínim a facturar.
El banquet es confirmarà mitjançant paga i senyal, la resta serà abonada seguint els termes indicats al contracte de serveis.

El pressupost inclou:
2 reunions per cercar i escollir l’espai, decidir el menú, concretar els serveis addicionals i definir el timming de la festa.
Mobiliari i decoració bàsica per al desenvolupament de l’acte.
Utillatge de servei: coberteria, cristalleria i vaixella.
Seating plan i sitting bàsics.
Disseny, preparació i realització de l’àpat.
Servei necessari pel desenvolupament del servei:
– Equip de cambrers i Maître.
– Equip de cuina i Cheff.
Equipament i utillatge de cuina necessaris pel servei.
Neteja i desbrossament de cuina.

El pressupost no inclou:
El 10% d’iva.
Barra Lliure.
Ressopó
Seating plan i/o sitting personalitzats.
Monitors per als nens.
Ambientació i il·luminació de l’espai del banquet i espais annexes.
Food Truck.
Equipaments que puguin ser necessaris per a la realització l’acte: carpes, haima, generador, policlins…
Servei d’event planer.

ALTRES SERVEIS

Barra Lliure: 280€ + Copa: 5,50€
Es realitzarà una primera previsió pactada, que serà el mínim a facturar.
El servei inclou:
Còctels tipus Mojito, Sex on the Beach, etc… i Vodka, Rom i Whisky
Personal pel muntatge, servei especialitzat i personalitzat.
Muntatge de la barra.
Material de bar, utillatge, botànics i gels especials
Elements decoratius
Candy Bar

Ressopó: 4,75€/persona
Assortit de coques i pastes dolces i salades.
Aquest és un preu orientatiu i caldrà valorar-lo en funció del servei requerit en cada cas.

Seating plan o Sitting personalitzats 
Si voleu assenyalar la disposició de les taules per als vostres comensals de manera original i elegant, coroporativa, etc., podem idear mil maneres de fer-ho. La quantitat de possibilitats d’aquests elements és tan àmplia que caldrà valorar-ne el cost en funció del disseny.

Racons temàtics: 75€ (disseny i realització)
Podem personalitzar l’espai del banquet amb racons temàtics o proposant-hi jocs i activitats als vostres convidats. El preu no inclou el cost dels objectes que s’hagin de comprar o produir per a cada racó.

Photo Call: 75€ (disseny i realització)
Muntatge i desmuntatge del racó amb material propi de forEvents. El pressupost no inclou els objectes que s’hagin de produir o adquirir específicament per al vostre projecte ni els materials fotogràfics (il·luminació, càmeres i consumibles).

Racó Chill out: 75€ (disseny i realització)
També en aquest cas us oferim una opció amb material propi de forEvents. Si voleu un chill out amb una temàtica, estètica o material específics caldrà valorar-ne el cost.

Monitors per als nens
Si assisteixen nens i nenes al vostre event, per a mantenir-los entretinguts i cuidats podem incorporar un o més monitors/es que se’n facin càrrec de manera eficient i professional. Aquest és un servei que subcontractem i el seu cost depèn del nombre d’infants i d’hores.

Ambientació de l’espai del banquet i/o dels espais annexes.
La intervenció decorativa que incloem en el preu del menú només contempla l’arranjament de les taules. Si voleu que ambientem l’espai del banquet o alguns dels espais annexes amb alguna temàtica o estètica caldrà definir el disseny i pressupostar la intervenció.

Il·luminació amb guirlandes: 3€/metre 
El servei inclou el material, muntatge i desmuntatge.

Servei de Food Truk: 350€/sense producte 
Disposem d’una simpàtica, bonica i funcional Food Truck per donar servei al còctel de benvinguda, l’aperitiu, la barra lliure o el ressopó. Us ve de gust incorporar-la a la vostra festa.

Equipaments que puguin ser necessaris per a la realització l’acte.
Us podem oferir solucions i serveis per a fer front a totes les necessitats de la vostra celebració o del vostre espai. Disposem de carpes i haima per a crear espais coberts per a l’aperitiu, el banquet o la cuina; podem aconseguir-vos un generador que garanteixi la potència elèctrica que necessitarà el vostre event; etc. També us podem posar en contacte amb dj’s, músics, fotògrafs, animadors…, de tot per a l’èxit del vostre event.

Servei d’event planner 
Potser de bon principi penseu que la vostra celebració només necessita aplegar els convidats  amb un mínim d’equipament i el que faci falta per servir el menjar i la beguda, però a mesura que s’atansi el dia de la vostra celebració us n’adonareu de la complexitat de l’event que esteu preparant.

Us oferim el nostre servei d’event planner per a preveure, dissenyar i acompanyar la complexitat de tots els aspectes de la vostra celebració o festa.

Un aspecte que pot resultar molt important per a garantir l’èxit de la celebració es fonamenta en el coneixement del client, dels seus gustos i desitjos per reflectir-los a la festa. Posem a la vostra disposició el nostre temps i coneixement per acompanyar-vos i ajudar-vos a fer personal i únic el vostre acte.

Amb el servei d’event planner us proposem ocupar-nos de tot, des de la professionalitat i l’experiència amb una agenda molt oberta i la màxima disponibilitat. Us assessorem i acompanyem en els múltiples aspectes i detalls que poden marcar la diferència: el discurs, concepte o idea que vertebri la festa, el disseny i gestió del timming de la totalitat de l’event, la contractació de serveis externs (fotografia, vídeo, floristeria, animació, transport, allotjament…), la comunicació de la festa als convidats, la distribució a la sala, l’atenció als convidats amb necessitats i peculiaritats específiques, la previsió i disseny dels moments especials, dels detalls decoratius o protocolaris…

Contacteu amb forEvents

Voleu fer un banquet a la vostra empresa?

Poseu-vos en contacte amb nosaltres i dissenyarem el banquet a la vostra mida.